چرا ایرانیها به «پاپ کرن» میگویند «چس فیل»؟.. این نام به مرور روى این ذرت باقى ماند

چرا ایرانیها به "پاپ کرن" میگویند "چس فیل"؟

اولین شرکت وارد کننده ذرت بوداده، شرکتی انگلیسی به نام "چسترفیلد" بود و مردم آن را چس فيل تلفظ ميكردند. اين نام به مرور روى اين ذرت باقى ماند