عبید زاکانی:.. ‏یکی اسبی به عاریت خواست گفت اسب دارم اما سیاه هست

عبید زاکانی:

‏یکی اسبی به عاریت خواست گفت اسب دارم اما سیاه هست.
گفت مگر اسب سیاه را سوار نشاید شد؟
گفت چون نخواهم داد همین قدر بهانه بس است.😄

@politicalculture