گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
عبید زاکانی:.. یکی اسبی به عاریت خواست گفت اسب دارم اما سیاه هست
عبید زاکانی:
یکی اسبی به عاریت خواست گفت اسب دارم اما سیاه هست.
گفت مگر اسب سیاه را سوار نشاید شد؟
گفت چون نخواهم داد همین قدر بهانه بس است.😄
@politicalculture