شازده کوچولو پرسید:. غمگین‌تر از اینکه بیای و. کسی خوشحال نشه چیه؟

شازده کوچولو پرسید:
غمگین تر از اینکه بیای و
کسی خوشحال نشه چیه؟
روباه گفت: اینکه بری و
کسی متوجه رفتنت نشه...

آنتوان دوسنت اگزوپری

@politicalculture