شهید بهشتی یک قاضی را توبیخ کرد، وقتی دلیل این کار را پرسیدند گفت:

شهید بهشتی یک قاضی را توبیخ کرد، وقتی دلیل این کار را پرسیدند گفت:
شنیده‌ام که در ماموریت‌ها کیفش را میدهد مردم بیاورند ، توبیخش کردم تا دیگر آنها را خفیف نشمارد ...!!

@politicalculture