واحد شمارش شتر در زبان عربی «نفر» است. برای ایرانیان «تن» واژه مناسب‌تری است

واحد شمارش شتر در زبان عربی " نفر " است. اعراب در زمان حمله به ایران , برای تحقیر ایرانیان , آنان را با نفر می شمردند.
برای ایرانیان " تن " واژه مناسب تری است

@politicalculture