هیچ‌چیز را به خود نگیرید …آن چیزی که دیگران از ما می‌بینند یا تصور می‌کنند، ربطی به خود واقعی ما ندارد و زاییدۀ قضاوت، ذهنیت و شنا

هیچ‌چیز را به خود نگیرید.

آن چیزی که دیگران از ما می‌بینند یا تصور می‌کنند، ربطی به خودِ واقعی ما ندارد و زاییدۀ قضاوت، ذهنیت و شناخت خودشان از ما است. بنابراین شرایط زندگی را نمی‌توان و نباید بر اساس تصورات دیگران و آن چیز که واقعی نیست بنا کرد.

برای من مهم نیست که شما درباره‌ام چه می‌اندیشید، و آنچه را می‌اندیشید به خودم نمی‌گیرم.