گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
هیچچیز را به خود نگیرید …آن چیزی که دیگران از ما میبینند یا تصور میکنند، ربطی به خود واقعی ما ندارد و زاییدۀ قضاوت، ذهنیت و شنا
هیچچیز را به خود نگیرید.
آن چیزی که دیگران از ما میبینند یا تصور میکنند، ربطی به خودِ واقعی ما ندارد و زاییدۀ قضاوت، ذهنیت و شناخت خودشان از ما است. بنابراین شرایط زندگی را نمیتوان و نباید بر اساس تصورات دیگران و آن چیز که واقعی نیست بنا کرد.
برای من مهم نیست که شما دربارهام چه میاندیشید، و آنچه را میاندیشید به خودم نمیگیرم.