آدمهاى باهوش معمولا دوستان کمترى نبست به آدمهاى معمولى دارن

آدمهاى باهوش معمولا دوستان كمترى نبست به آدمهاى معمولى دارن. هرچى باهوش تر باشى در انتخابت سختگيرتر ميشى...!

@politicalculture