گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
در تربیت نفس.. عارفی را پرسیدند:.. زندگی به «جبر» است یا به «اختیار»؟
در تربیت نفس
عارفی را پرسیدند :
زندگی به "جبر" است یا به"اختیار"؟
پاسخ داد :
امروز را به" اختیار "است...
تا چه بکارم ...
اما
فردا "جبر " است... چرا که به " اجبار " باید درو کنم هر آنچه را که دیروز به "اختیار" کاشته ام .
حباب ها همیشه قربانی هوای درون خودشان هستند.
"افکار امروز"
نقش مهمی در "فردای تو دارد"
تکرار اشتباه دیگر اشتباه نیست
انتخاب است!!!
@cultureoffriendship