نکته اخلاقی:.. ثبات داشتن، حتی و حداقل و فقط و فقط در ادبیات و لحن و گفتار، چیز خوبی ست …

نکته اخلاقی:

وقتی رابطه ای تمام می شود ، یا حتی به جای تمام شدن به گند کشیده می شود ، هروقت خواستید با بی احترامی ، یا با نیش و دشنه حرف بزنید ، یادتان بیفتد که با کسی که زمانی دوستش داشتید ، یا با کسی که حتی فقط زمانی، زمانتان را با او گذراندید ، هر چه کنید مستقیماً دارید با شخصیت خودتان می کنید!! ثبات داشتن ، حتی و حداقل و فقط و فقط در ادبیات و لحن و گفتار،چیز خوبی ست.


@politicalculture