گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
لنگ فدرالیسم در هوا! …نویسنده: دکتر علی موسوی
لنگ فدرالیسم در هوا!
نویسنده: دکتر علی موسوی
همه پرسی اقلیم کردستان با تمام جوانب و مصایبش یک نکته را آشکار کرد:
فدرالیسم، خودمختاری، خودگردانی و داستانهای اینچنینی، تنها بهانه ای برای تجزیه سرزمینی بخشی از یک کشور هست و لاغیر.
اساسا فدرالیسم اتحاد دولتهای مستقل و کوچک برای ایجاد کشور بزرگتر بوده است مانند ایالات متحده، آلمان و ... .
فدرالیسم هرگز به معنی پاره پاره کردن کشور یکپارچه ای مانند ایران نیست و غیر قابل اعمال در اینجا.
سالهای سال است که بخشی از اپوزیسیون، چماق "ایران فدرال و دموکرات" آینده را بر سر میهن پرستان کوبیده اند و ادعا کرده اند که اتفاقا فدرالیسم برای حفظ تمامیت سرزمینی کشور رنگارنگ ایران است و بخشی از ایشان هم می گفتند ما تجزیه طلب نیستیم و این مدل از سر خیرخواهی است و اتفاقا همین مدل کردستان عراق را نمونه می آوردند!!!
این بخش از اپوزیسیون و بخشی از حاکمیت قطعا از سر وطن فروشی و وابستگی به بیگانه این خزعبلات را می گفتند وگرنه هر ایرانی خردمندی خوب می دانست که این داستانهای کودکانه ی فدرالی، صرفا برای فریب و تحمیق هست.
حالا پرسش:
فدرالیسم و خودمختاری کذایی در عراق به نتیجه ی مطلوب رسید؟ عراق آزاد، آباد و دموکراتیک شد؟
این جماعت دروغگو، اکنون که دستشان رو شده به ادبیات ناجوانمردانه دیگری پناه آورده اند:
برگزاری رفراندوم جدایی همان حق تعیین سرنوشت فلان قوم و یا بهمان گروه زبانی است!
آقایان فدرالیست سابق و تجزیه طلب فعلی! واقعا خجالت نمی کشند؟
ایشان خوب می دانند که حق تعیین سرنوشت هرگز به معنای تجزیه طلبی نیست و مطابق با قواعد حقوق بین الملل، صرفا مربوط به داشتن حکومت دموکراتیک و نفی استعمار ماوراء بحار کشورهای اروپایی بوده است.
لذا با دورویی و جعل قصد دارند که این حقیقت را در راستای اهداف شوم و ایران ستیزانه خویش پایمال کنید.
امروز دیگر دست ایشان کاملا رو شده و باید فدرالیسم را برای ایران لنگ در هوا دانست.
پاینده ایران