نماینده زن مجلس که به استادیوم آزادی رفت: اگر قانون این است که خانم‌ها به ورزشگاه نیایند هیچ خانمی نباید شامل آن شود

نماینده زن مجلس که به استادیوم آزادی رفت: اگر قانون این است که خانم‌ها به ورزشگاه نیایند هیچ خانمی نباید شامل آن شود

طیبه سیاوشی، نماینده مجلس پس از بازی ایران - سوریه گفت:
اگر در کشور ما چنین قانونی وجود ندارد که خانم‌ها به استادیوم بیایند نباید بگذارند هیچ خانمی اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا کند

من برای اولین بار بود که در مملکت خودم به ورزشگاه آزادی میایم و می‌توانم یک بازی فوتبال را از نزدیک ببینم. می‌توانیم اعتراف کنیم که خانم‌ها می‌توانند این مطالبه را داشته باشند.

این مطالبه‌ای است که می‌توان به راحتی در بین خودمان حل شود. اگر مشکل ورود خانواده‌ها به ورزشگاه حل شود بسیاری از مشکلات فدراسیون فوتبال نیز حل می‌شود

منبع: ایسنا