مطالعات نشان می‌دهد افراد نابغه. دستخط بدی دارند، دلیل این امر.. این است که مغز آنها سریعتر از

مطالعات نشان می دهد افراد نابغه
دستخط بدی دارند، دلیل این امر

این است که مغز آنها سریعتر از
دستشان عمل می کند!


@politicalculture