غمها. ارزش جنگیدن ندارند.. آنقدر خسته‌اند

غمها
ارزش جنگیدن ندارند.
آنقدر خسته اند
کـه با کوچکترین
بی توجهی . . .
از پای در می آیند
آغوشتان را
به روی شادیها باز کنید.🌹