گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
نوشابه فانتا نخستین بار در جنگ جهانی دوم توسط نازیها تولید شد
نوشابه فانتا نخستین بار در جنگ جهانی دوم توسط نازی ها تولید شد. در آن زمان نازی ها از طرف کوکاکولا تحریم بودند،به همین خاطر دست به تولید یک نوشیدنی زدند که بر عطش سربازان غلبه کنند.
@politicalculture