گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
میز خدمت!!!
میز خدمت!!!
این روزها در ادارات با پدیده ای به نام میز خدمت مواجه ایم که بیشتر شبیه یک میز رفع خستگی، خروج از وظایف شغلی و پرداختن به گپ و گفت با همکاران یا مراجعین، دادن حرف تحویل آنهاست و دریغ از انجام کار!!!!
آیا بهتر نیست به جای کوچک کردن جایگاه خدمت در حد یک میز در اداره، در کل ان سازمان یا اداره مورد نظر فرهنگ خدمت را تعمیم دهیم. در مملکت رو به توسعه باید هر میز کارکنانش، میز خدمت باشد......
بیاییم از رفتارهای نمایشی بپرهیزیم و واقعا" خدمت کنیم!
@politicalculture