روحانی: هر کس می‌آید در خیابان اعتراض می‌کند، می‌گویند خس و خاشاک است، یا گاو، یا گوساله یا آشغال!

روحانی: هر کس می آید در خیابان اعتراض می‌کند، می گویند خس و خاشاک است، یا گاو، یا گوساله یا آشغال !
این چه جور حرف زدنی است؟چرا توهین می‌کنید و بی‌ادبانه با جامعه برخورد می‌کنید؟
@politicalculture