ابتکار خوبی بود اگر بخش عمده‌ای از پول‌های حاصل از اماکن مقدس و متبرکه صرف امور تامین اجتماعی میشد

ابتکار خوبی بود اگر بخش عمده ای از پول های حاصل از اماکن مقدس و متبرکه صرف امور تامین اجتماعی میشد.
@politicalculture