درسال ۱۹۶۱ فیدل کاسترو مدارس کوبا را برای یک سال تعطیل کرد تا دانش آموزان بتوانند به مردمی که سواد نداشتند، خواندن و نوشتن بیاموزن

درسال 1961 فیدل کاسترو مدارس کوبا را برای یک سال تعطیل کرد تا دانش آموزان بتوانند به مردمی که سواد نداشتند، خواندن و نوشتن بیاموزند . در طول 8 ماه بیسوادی از 40% به 3% کاهش یافت

@politicalculture