گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
عارضه پند زدگی!
عارضه پند زدگی!
دنیای بیرون آن قدر شعار اخلاقی می دهد که ما را از مواجه با درون خود دچار اضطراب شدیدی می کند. به همین دلیل ما فقط سعی در آن داریم که به صورت سطحی خود را انسان اخلاقی نشان دهیم در حالی که اعمال مان گویای حقیقتی دیگرند. چقدر خوب است که یاد بگیریم به دیگران پند و اندرز ندهیم و قبول کنیم آدم ها خودشان خوب و بد زندگی را می فهمند.
اندرز دادن های ما در اکثر موارد موجب آزردگی عزیزان مان می شود تا آنکه گرهی از مشکلات شان را باز کند...
@politicalculture