عجب است که مردم!. چقدر برای مبارزه،. با شیطان تلاش میکنند …اگر همین انرژی را صرف عشق

عجب است که مردم !
چقدر برای مبارزه،
با شیطان تلاش میکنند ..
اگر همین انرژی را صرف عشق
ورزیدن به همراهان کنند..
شیطان در تنهایی خود خواهد مرد!!

سقراط

@politicalculture