گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
من از این دنیا فقط اینو دریافتم که ….. اونی که صداش «آرومتر» بود حرفاش با نفوذتر بود!
من از این دنیا فقط اینو دریافتم که...
اونی که بیشتر میگفت "نمیدونم" بیشتر میدونست.
اونی که "قوی تر" بود کمتر زور میگفت.
اونی که راحت تر میگفت "اشتباه کردم" ، اعتماد به نفسش بالاتر بود!
اونی که صداش "آروم تر" بود حرفاش با نفوذتر بود!
اونی که خودشو واقعا "دوست داشت"، بقیه رو واقعی تر دوست داشت!
اون که بیشتر "طنز" میگفت ، به زندگی جدی تر نگاه میکرد...
دکتر حسابی