گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
…ما انسانها موجودات عجیبی هستیم …
#سخنی_با_مخاطب
ما انسان ها موجودات عجیبی هستیم...
وقتی به دستفروش نیازمندی میرسیم که جنس خود را به قیمت نصف قیمت بازار میفروشد با کلی چانه زدن و عیب گذاشتن اجناسش را با قیمت بسیار بسیار ناچیزی میخریم...
ولی وقتی به کافیشاپ لوکس شخصی ثروتمند میرویم یک فنجان قهوه را 10برابر قیمتش بدونه هیج مشکلی میخریم و بعد انعامی هم نیز روی ان میگذاریم و شاد و الکی خوش خارج میشویم..
شادمانیمان فقیران را فقیر تر و ثروتمندان را ثروتمند تر میکند.
و این است عجیب بودن بی حدومرز انسان ها و ایا این هم تقصیر دولت است...؟!
تغییر را از خودمان شروع کنیم.
@politicalculture