…ما انسان‌ها موجودات عجیبی هستیم …

#سخنی_با_مخاطب


ما انسان ها موجودات عجیبی هستیم...

وقتی به دستفروش نیازمندی میرسیم که جنس خود را به قیمت نصف قیمت بازار میفروشد با کلی چانه زدن و عیب گذاشتن اجناسش را با قیمت بسیار بسیار ناچیزی میخریم...

ولی وقتی به کافی‌شاپ لوکس شخصی ثروتمند میرویم یک فنجان قهوه را 10برابر قیمتش بدونه هیج مشکلی میخریم و بعد انعامی هم نیز روی ان میگذاریم و شاد و الکی خوش خارج میشویم..‌

شادمانیمان فقیران را فقیر تر و ثروتمندان را ثروتمند تر میکند.

و این است عجیب بودن بی حدومرز انسان ها و ایا این هم تقصیر دولت است...؟!
تغییر را از خودمان شروع کنیم.


@politicalculture