گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
آموزش شرقی!!!
آموزش شرقی!!!
چند سال پیش یک عده کارشناس از ایران و کشورهای دیگه برای یک دوره آموزشی آشنایی با دستاوردهای کره جنوبی به این کشور دعوت شدند. پس از یک ماه هزینه حضور در دوره آموزشی و شرکت در کلاس ها، شرکت کنندگان متوجه می شوند که طرف کره ای فقط دستاوردهای خود را به رخ کشید و در مورد چگونگی موفقیت ها و راه حل های توسعه ای کلامی به زبان نیاورد. تا اینکه، یک کارشناس ایرانی نحوه این پیشرفت ها را جویا می شود. استاد کره ای لبخندی می زند و می گوید: " این فقط یک معجزه بود"!!! و دیگر توضیحی نمی دهد.....
@politicalculture