اوایل ورود بلندگو به ایران عده‌ای گفتند که این بوق شیطان است و مسجد را نجس می‌کند!

اوایل ورود بلندگو به ایران عده ای گفتند که این بوق شیطان است و مسجد را نجس می کند!
تا اینکه آیت الله بروجردی فتوا دادند که استفاده برای منظورهای دینی اشکال ندارد !