گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
استادم میگفت:.. اگه یه روزی فرزندی داشته باشم، بیشتر از هر اسباب بازی دیگهای براش بادکنک میخرم
استادم میگفت:
اگه يه روزی فرزندی داشته باشم، بيشتر از هر اسباب بازی ديگه ای براش بادكنك ميخرم.
بازی با بادكنك خيلی چيزها رو به بچه ياد ميده بهش ياد ميده كه بايد بزرگ باشه اما سبك، تا بتونه بالاتر بره، بهش ياد ميده كه چيزای دوست داشتنی ميتونن توی يه لحظه، حتی بدون هيچ دليلي و بدون هيچ مقصری از بين برن.
پس نبايد زياد بهشون وابسته بشه و مهمتر از همه بهش ياد ميده كه وقتی چيزی رو دوست داره،
نبايد اونقدر بهش نزديك بشه و بهش فشار بياره كه راه نفس كشيدنش رو ببنده، چون ممكنه برای هميشه از دستش بده.
و اینکه وقتی یه نفر رو خیلی واسه خودت بزرگ کنی در آخر میترکه و توی صورت خودت میخوره :)
@politicalculture