شخصى چندی با ابراهیم ادهم گذراند. چون قصد رفتن نمود. رو به ابراهیم کرد و گفت:

شخصى چندی با ابراهيم ادهم گذراند
چون قصد رفتن نمود
رو به ابراهيم كرد و گفت :
در اين مدت چه عيب درمن بديدی؟
ابراهيم گفت هيچ
گفت چگونه؟
گفت چون به چشم دوستى درتو نگريستم هيچ عيب در تو نديدم