اگه تو دردسر افتادی. یا بلایی سرت اومد. یا احتیاجی داشتی

اگه تو دردسر افتادی
یا بلایی سرت اومد
یا احتیاجی داشتی
برو سراغ بدبخت بیچاره‌ها
فقط اونا هستن که کمکت می‌کنن ، فقط همونا!

خوشه‌های خشم
جان اشتاین‌ بک

@politicalculture