گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
سقراط میگفت من داناترین فردم چون تنها کسی هستم، میدانم که نمیدانم، در حالی که دیگران هنوز به نادانی خود نیز آگاه نیستند
سقراط می گفت من داناترین فردم چون تنها کسی هستم، میدانم که نمیدانم، در حالی که دیگران هنوز به نادانی خود نیز آگاه نیستند.
این جهل سقراطی که بعدها نیکلاس کوزایی آن را « جهل فرهیخته» نامید، درست همان چیزی است که برای تفکر و کتابخوانی نیازمند آنیم. زیرا نخستین گام در تلاش برای دانایی، غلبه بر توهم دانایی است.
@politicalculture