آزتکها فردی با ظاهر زیبا را به عنوان خدای خود برمیگزیدند

آزتکها فردی با ظاهر زیبا را به عنوان خدای خود برمیگزیدند. او یکسال خوش میگذراند و مردم او را میپرستیدند!
پس از یکسال در جشنی او را قربانی میکردند و میخوردند و خدای دیگری انتخاب میکردند!