گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
از حکیمی پرسیدند:. چرا هیچ از عیب مردم سخن نمیگویی؟. حکیم گفت:
از حکیمی پرسیدند :
چرا هیچ از عیب مردم سخن نمیگویی؟
حکیم گفت :
هنوز از محاسبه عیب های خود فارغ نشده ام تا به عیب های دیگران بپردازم
@politicalculture