از حکیمی پرسیدند:. چرا هیچ از عیب مردم سخن نمیگویی؟. حکیم گفت:

از حکیمی پرسیدند :
چرا هیچ از عیب مردم سخن نمیگویی؟
حکیم گفت :
هنوز از محاسبه عیب های خود فارغ نشده ام تا به عیب های دیگران بپردازم

@politicalculture