گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
بمب هیدروژنی کره شمالی!!!!.. بدون شک همه آگاهند که کره شمالی در چه سطحی از توان اقتصادی و صنعتی است
بمب هیدروژنی کره شمالی!!!!
اسپوتنیک فارسی در مقاله ای با طرح سوال: " اگر بمب هیدروژنی کره شمالی به نیویورک اصابت کند چه خواهد شد؟" به نوعی تاییدی نهاده است بر قابلیت کره شمالی در تولید بمب هیدروژنی و موشک های قاره پیما که می توانند نیویورک را هدف قرار دهند و تا ۹۰ درصد ساکنین آن را نابود کنند.
بدون شک همه آگاهند که کره شمالی در چه سطحی از توان اقتصادی و صنعتی است. کشوری که در تامین حداقل نیازهای زندگی ملت خود درمانده است چگونه به چنین سطح از قابلیت تکنولوژیک دست یافته است؟ ممکن است چنین ادعایی از سوی بسیاری از مردمان جهان جدی و واقعی به نظر برسد اما کسانی هم هستند که در حوزه سیاست بین الملل و ماهیت دولت ها در بررسی و پژوهشند و ساده لوحانه هر ادعایی را نمی پذیرند. اگر چه قضاوت قطعی در هر موضوعی خلاف یک دید پژوهشگرانه است ولی آنقدر آگاهی داریم که بدانیم چنین سطح توانمندی و یک شبه ره صد ساله طی کردن در حال حاضر در توان همان پنج عضو دائم شورای امنیت ملل متحد است. حال خوانندگان عزیز خود باید تحلیل کنند که منشاء احتمالی این بمب های اتمی و هیدروژنی و موشک های قاره پیمای کره شمالی کجاست؟ به صرف آزمایش هسته ای در یک سرزمین نمی توان به یک نتیجه گیری درست رسید.
کانال فرهنگ سیاسی
@politicalculture