حاکم از بهلول پرسید:. مجازات دزدی چیست؟. بهلول گفت:

حاکم از بهلول پرسید :
مجازات دزدی چیست؟
بهلول گفت :
اگر دزد سرقت را شغل خود کرده باشد دست او قطع می شود ،
اما اگر بخاطر گرسنگی باشد
باید دست حاکم قطع گردد!

@politicalculture