هر کس به خاطر ظلمی که بهت کرده مستحق مجازاته،. اگه ببخشیش اونو از حقش محروم کردی!

هر کس به خاطر ِ ظلمی که بهت کرده مستحق ِ مجازاته،
اگه ببخشیش اونو از حقش محروم کردی!

@politicalculture