گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
از دست دادن هر انسانی که دوستش میداشتم آزاردهنده بود. گرچه اکنون
از دست دادن هر انسانی که دوستش می داشتم آزاردهنده بود. گرچه اکنون
متقاعد شده ام که هیچکس کسی را از دست نمی دهد زیرا هیچکس مالک کسی نیست.
این تجربه واقعی آزادی است:
داشتن مهمترین چیزهای عالم بی آنکه
صاحبشان باشی..!
پائولو کوئیلو