گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
وقتی در زمان قاجار دوچرخه وارد ایران شد، مردم آنرا «بچه شیطان» لقب داده و میگفتند این وسیله توسط اجنه هدایت میشود!
وقتی در زمان قاجار دوچرخه وارد ایران شد، مردم آنرا "بچه شيطان" لقب داده و میگفتند این وسیله توسط اجنه هدایت میشود !
پیرترها با دیدن دوچرخه بسمالله میگفتند و آن را از علائم ظهور میدانستند !
@politicalculture