‍ وقتی در زمان قاجار دوچرخه وارد ایران شد، مردم آنرا «بچه شیطان» لقب داده و میگفتند این وسیله توسط اجنه هدایت میشود!

‍ وقتی در زمان قاجار دوچرخه وارد ایران شد، مردم آنرا "بچه شيطان" لقب داده و میگفتند این وسیله توسط اجنه هدایت میشود !

پیرترها با دیدن دوچرخه بسم‌الله میگفتند و آن را از علائم ظهور میدانستند !

@politicalculture