در اینجا نمی‌توانند شش ماه نان را. به یک قیمت بفروشند، یکی میگوید. تقصیر ازشاطر است یکی میگوید

در اینجا نمی‌توانند شش ماه نان را
به یک قیمت بفروشند،یکی میگوید
تقصیر ازشاطر است یکی میگوید
از دولت است اما نه این‌طور نیست
آفت این مملکت فقط بی‌علمی است.

جمال الدین اسد آبادی


@cultureoffriendship