مادر بزرگم. همیشه میگفت:. خوشبختیتو جار نزن!

مادر بزرگم
همیشه میگُفت :
خوشبختیتو جار نَزن!
نذار کسی بِگه
خوش بحالش،
همین خوش بحالِشِ گند
میزنه به زندگیت!!!