گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
مادر بزرگم. همیشه میگفت:. خوشبختیتو جار نزن!
مادر بزرگم
همیشه میگُفت :
خوشبختیتو جار نَزن!
نذار کسی بِگه
خوش بحالش،
همین خوش بحالِشِ گند
میزنه به زندگیت!!!