اگر بین برنده شدن. و شاد بودن مجبور به انتخاب شدی،.. همیشه شادی را انتخاب کن

اگر بین برنده شدن
و شاد بودن مجبور به انتخاب شدی ،

همیشه شادی را انتخاب کن
چون شادبودن به صورت خودکار
از تو یک برنده می سازد.

@politicalculture