ادیسون میگوید: …موفقیت من دودلیل مهم است.. یکی پشتکار فراوانی که داشتم

ادیسون میگوید:


موفقیت من دودلیل مهم است

یکی پشتکار فراوانی که داشتم

ودیگری مادرم که همیشه با شوق
تمام مرا نابغه خطاب می کرد.

طوری که باورم شد نابغه هستم
و به این جایی که هستم رسیدم


@politicalculture