من کوشش می‌کنم؛. که خدا را. از طریق خدمت به مردم ببینم …

من کوشش می کنم؛
که خدا را
از طریق خدمت به مردم ببینم...

زیرا میدانم که خداوند؛
نه فقط در بهشت و جهنم،،،
بلکه در درون
همه انسان هاست...!

مهاتما گاندی