گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
نقش معلم!.. دلیلش را از او پرسیدند, او گفت: اگر در جنگ پیروز شویم برای جهانگشایی به آنها نیاز داریم
نقش معلم!
هیتلر در جنگ جهانی دوم به تنها قشری که اجازه وارد شدن به جنگ را نداد معلمین بودند و دستور داد معلمین را در سنگرهای زیرزمینی محبوس کنند!
دلیلش را از او پرسیدند, او گفت: اگر در جنگ پیروز شویم برای جهانگشایی به آنها نیاز داریم
و اگر شکست بخوریم برای ساختن کشور به آنها نیاز داریم...
آینده نگری اش درست از آب درآمد و معلمان به خوبی موجب آبادانی آلمان شدند.
@politicalculture