اولین کشوری که ساعت خود را برای صرفه‌جویی انرژی جلو وعقب کشید کشور آلمان درسال ۱۹۱۶ بود

اولین کشوری که ساعت خود را برای صرفه‌جویی انرژی جلو وعقب کشید کشور آلمان درسال ۱۹۱۶ بود.
علت این حرکت کمبود شدید انرژی درجنگ جهانی اول بود،
امروزه ۷۷ کشوراین کار را انجام میدهند

@politicalculture