محروم ڪردن مردمی از «آزادی»،. به این بهانه ڪه از آن سواستفاده. می‌ڪنند، «جنایتی بزرگ» است!

محروم ڪردن مردمی از «آزادی» ،
به این بهانه ڪه از آن سواستفاده
می‌ڪنند ، «جنایتی بزرگ» است !

آلکسی دو توکویل

@politicalculture