در بدترین ما آنقدر خوبی هست، و در بهترین ما آنقدر بدی هست، که هیچ یک از ما حق این را نداریم که از دیگری عیب جویی کنیم …

در بدترینِ ما آنقدر خوبی هست، و در بهترینِ ما آنقدر بدی هست، که هیچ یک از ما حق این را نداریم که از دیگری عیب جویی کنیم.


ویلیام شکسپير

@politicalculture