مستعمرات سابق فرانسه در آفریقا باید نیمی از ذخایر ارزی خود را در فرانسه نگهداری کنند و هرسال میتوانند فقط به ١٥٪؜ آن دسترسی داشته

مستعمرات سابق فرانسه در آفريقا بايد نيمي از ذخاير ارزي خود را در فرانسه نگهداري كنند و هرسال ميتوانند فقط به ١٥٪؜ آن دسترسي داشته باشند. در صورت نياز بيشتر، بايد پول خود را بصورت وام از فرانسه بگيرند!