پس از برجام بازرسی‌ها از تأسیسات هسته‌ای ایران دو برابر شده است …گزارش‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نشان می‌دهد که از زمان انعق

پس از برجام بازرسی‌ها از تأسیسات هسته‌ای ایران دو برابر شده است


گزارش‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نشان می‌دهد که از زمان انعقاد توافق هسته‌ای ایران هر ماه دو بازرسی سرزده را از سوی بازرسان آژانس تجربه کرده است. همچنین تعداد کل بازدیدها از تأسیسات هسته‌ای ایران نسبت به پنج سال قبل، دو برابر شده است؛ موضوعی که نشان دهنده ارزش توافقی است که دو سال پیش بین کشورهای 1+5 و ایران به دست آمده است.

بلومبرگ فارسی