نقد ارزشیابی سازمان از کارکنان!

نقد ارزشیابی سازمان از کارکنان!

ما بر این باوریم که در یک سازمان، آن کس که برای هدف می کوشد چنانچه پیروز شود شایسته تحسین و اگر پیروز نشود شایسته تشویق است. مدیریتی که کارکنان را مورد ارزشیابی و امتیازبندی قرار می دهد هیچگاه هدفی را محقق نخواهد کرد.

@politicalculture