گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
نقد ارزشیابی سازمان از کارکنان!
نقد ارزشیابی سازمان از کارکنان!
ما بر این باوریم که در یک سازمان، آن کس که برای هدف می کوشد چنانچه پیروز شود شایسته تحسین و اگر پیروز نشود شایسته تشویق است. مدیریتی که کارکنان را مورد ارزشیابی و امتیازبندی قرار می دهد هیچگاه هدفی را محقق نخواهد کرد.
@politicalculture