و زرتشت به زیبایی میگوید:

و زرتشت به زیبایی میگوید :
ستيز من تنها با تاریکی است و برای ستیزه و نبرد با تاریکی هم ، شـمشـیر روی تاریکی نمی کشم ، چـراغ می افروزم

@politicalculture