هیتلر. به تنها قشری که اجازه وارد شدن به جنگ. را نداد، معلمین بودند

هیتلر
به تنها قشری که اجازه وارد شدن به جنگ
را نداد،معلمین بودند
او گفت؛اگر در جنگ پیروز شویم
برای جهانگشایی نیاز به معلمان داریم
و اگر در جنگ شکست بخوریم
برای ساختن دوباره کشور به آنها نیاز داریم.