گامی به سوی دوستی و زندگی متعالی شهروندی در جامعه ایرانی با رعایت قوانین و مقررات دولت ج. ا. ایران
سربازی را گفتند چرا به جنگ نروی؟. عبید زاکانی
سربازی را گفتند چرا به جنگ نروی؟
گفت : به خدا سوگند که من یک تن ازدشمنان را نشناسم وایشان نیز مرا نشناسند پس دشمنی میان ما چگونه صورت بندد ..!؟
عبید زاکانی
@politicalculture