سربازی را گفتند چرا به جنگ نروی؟. عبید زاکانی

سربازی را گفتند چرا به جنگ نروی؟
گفت : به خدا سوگند که من یک تن ازدشمنان را نشناسم وایشان نیز مرا نشناسند پس دشمنی میان ما چگونه صورت بندد ..!؟

عبید زاکانی

@politicalculture